Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy pod adresem www.restauracjaprzegryz.pl prowadzi firma Przegryź D. Krzemińska Spółka Jawna, z siedzibą przy ul. Mokotowska 52, 00-543 Warszawa, o nr. NIP: 5262797048, REGON: 015835339
  2. Pod adresem www.restauracjaprzegryz.pl Sprzedawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień na produkty spożywcze kateringu Wigilijnego.
  3. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniższe pojęcia mają następujące znaczenie:
  • Sprzedawca – firma Przegryź D. Krzemińska Spółka Jawna, z siedzibą przy ul. Mokotowska 52, 00-543 Warszawa, o nr. NIP: 5262797048, REGON: 015835339
  • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w sklepie
  • internetowym dostępnym pod adresem www.restauracjaprzegryz.pl;
  • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.restauracjaprzegryz.pl
  • Strona – strona internetowa dostępna pod adresem www.restauracjaprzegryz.pl;
  • Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady i warunki prowadzonej przez Sprzedawcę na odległość, w ramach Sklepu, sprzedaży wyrobów spożywczych związanych z kateringiem Wigilijnym, produkowanych przez niego według stosowanej przez Sprzedawcę receptury. Pełna treść Regulaminu znajduje się w siedzibie Sprzedawcy oraz w zakładce „Regulamin” w ramach Sklepu;
  • Produkt – każdy wyrób dostępny do zamówienia na Stronie;
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży na wybrane Produkty, w którym określono rodzaj i liczbę Produktów;
  • Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Zasady składania Zamówień

  1. Aby złożyć Zamówienie w Sklepie, konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet ze standardowym systemem operacyjnym oraz standardową przeglądarką internetową. Do złożenia Zamówienia w Sklepie wymagane jest również posiadanie aktywnego
  2. konta poczty elektronicznej.
  3. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien:
  • wypełnić formularz Zamówienia, bez dokonywania rejestracji oraz zakładania Konta. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do podania w szczególności imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu, adresu oraz
  • akceptacji Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Polityki Ciasteczek.
  1. Klient jest odpowiedzialny za prawdziwość i prawidłowość podanych przez niego danych.

 

3. Zasady zawarcia umowy

  1. W odniesieniu do Klientów zamawiających poprzez Sklep internetowy, procedura zawarcia umowy sprzedaży wygląda następująco:
  • dokonanie wyboru Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu poprzez dodanie wybranego Produktu do koszyka (wirtualnego);
  • wybór miejsca oraz daty i przedziału czasowego odbioru Produktów,
  • podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, w szczególności imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu, adresu;
  • podanie danych, na jakie ma zostać wystawiona faktura,
  • potwierdzenie zapoznania się, akceptacji i przyjęcia do stosowania Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Polityki Ciasteczek oraz złożenie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”;
  • dokonanie zapłaty za zamówiony Produkt za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności;
  • odbiór Zamówienia w wybrany przez Klienta sposób
  1. Dodanie Produktów do koszyka nie oznacza ich zakupu bądź rezerwacji.
  2. Klient powinien wypełnić wszystkie niezbędne pola formularza oprócz tych, które zostały wskazane jako opcjonalne.
  3. Z uwagi na politykę jakości i świeżości Produktów, Zamówienia należy składać z wyprzedzeniem. Zamówienia będą przyjmowane do 18 grudnia 2024 do godziny 20.00. Po tym terminie sprzedaż i Produktów zostanie wstrzymana. 
  4. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail wraz z potwierdzeniem złożenia Zamówienia w Sklepie, w tym ze wskazaniem wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Potwierdzenie będzie wysyłane na adres email podany przez Klienta podczas procesu składania Zamówienia na Stronie Sklepu. Z momentem otrzymania przez Klienta potwierdzenia, zostaje zawarta umowa sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem. Zamówienie nie zostaje złożone w przypadku braku dokonania płatności przez Klienta.
  5. Dokonanie zakupu Produktu dokumentowane jest wystawieniem paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W przypadku wystawienia faktury na Konsumenta, będzie on zobowiązany do podania imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania. W przypadku wystawienia faktury na przedsiębiorcę, Klient będzie zobowiązany do podania firmy przedsiębiorstwa, adresu siedziby oraz NIP.
  6. Sprzedawca nie prowadzi wysyłki Produktów za pośrednictwem kurierów lub poczty. W przypadku nieodebrania Produktu w dacie odbioru, tj. w czasie wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia (od najwcześniejszej godziny odbioru do godziny zamknięcia lokalu Restauracji Przegryź, przy ul. Mokotowska 52 w Warszawie), zważywszy na politykę jakości stosowaną przez Sprzedawcę oraz z uwagi na to, że Produkt jest produktem szybko psującym się, Produkt zostanie zutylizowany na koniec dnia, w którym miał być odebrany.
  7. Klient, odbierając Produkt, zobowiązany jest sprawdzić stan Produktu, jego całość, kompletność, nienaruszalność i zgodność z Zamówieniem
  8. W momencie odbioru Produktu przez Klienta, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia.

 

4. Ceny i formy płatności

  1. Zamieszczone ceny Produktów na Stronie Sklepu są wiążące dla stron umowy sprzedaży od momentu złożenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  2. Wszystkie ceny Produktów zamieszczone na Stronie Sklepu wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT.
  3. Sprzedawca ma prawo do wprowadzania zmian w Produktach oraz ich cenach zamieszczonych na Stronie Sklepu, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Klient ma obowiązek zapłacić za zamówione Produkty. Płatność powinna być zrealizowana za pośrednictwem systemów płatności online akceptowanych przez Sprzedawcę i dostępnych w ramach Sklepu. Płatność za Zamówienie musi zostać dokonana w 100% wartości złożonego Zamówienia. Potwierdzenie złożenia Zamówienia jest wysyłane przez Sprzedawcę do Klienta po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia prawidłowego dokonania płatności przez Klienta od operatora płatności.
  5. Warunki realizacji płatności są określone szczegółowo przez operatorów płatności. 
  6. W naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.
  7. Klient ma możliwość płatności przy użyciu karty. Dostępne rodzaje kart: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

 

5. Reklamacje

  1. Na Sprzedawcy spoczywa obowiązek dostarczenia Klientowi Produktów bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta za wady fizyczne lub prawne Produktów (rękojmia). Konsument ma prawo tytułem rękojmi do usunięcia wady, wymiany Produktu na wolny od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeśli wada Produktu jest istotna. Wymienione uprawnienia przysługują wyłącznie Klientom będącym Konsumentami.
  2. Reklamację można złożyć poprzez adres email: przegryzsobie@gmail.com;
  3. W reklamacji należy wskazać: 
  • dane identyfikujące Klienta (imię i nazwisko lub nazwa),
  • dane kontaktowe Klienta,
  • opis Produktu, objętego reklamacją lub innych okoliczności uzasadniających reklamację,
  • przedstawić dowód zakupu (np.: potwierdzenie przelewu, potwierdzenie Zamówienia).
  1. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania kompletnej reklamacji. Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie udzielona drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w reklamacji bądź pisemnie.
  2. Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, Konsument ma prawo do dochodzenia swoich roszczeń w sądzie powszechnym właściwym miejscowo według obowiązujących przepisów prawa.
  3. Sprzedawca wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów z Konsumentem. Jednocześnie Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów:
  • Po zakończonym postępowaniu reklamacyjnym, Konsument może złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek jest dostępny na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).
  • Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej znajduje się na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
  • Konsument, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, znajdującej się pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/;

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów po zakończeniu postępowania reklamacyjnego są bezpłatne.

6. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 3) i 4) ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827), Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w związku z zawarciem umowy, w której przedmiotem świadczenia:
  • jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  1. Sprzedawca dopuszcza jednak możliwość odstąpienia od umowy przez Klienta w terminie nie później niż do 18 grudnia 2024 roku, do godziny 20.00 w dniu roboczym poprzedzającym dzień odbioru Zamówienia. Klient może odstąpić od umowy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
  2. podany w pkt 9 ust. 1 Regulaminu. W powyższym przypadku zwrot dokonanych płatności przez Klienta zostanie zrealizowany zgodnie z pkt 7 Regulaminu.
  3. Klient składając Zamówienie i dokonując za nie opłaty ma świadomość braku możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru bez podania przyczyny, po 18 grudnia 2024, po godzinie 20.00.

 

7. Zasady zwrotu płatności dokonanych przez Klienta

  1. W sytuacji, gdy Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu dokonanych płatności Klientowi, zwrot ten nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wystąpienia obowiązku Sprzedawcy do zwrotu należności.
  2. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, za pośrednictwem którego została dokonana zapłata.
  3. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  4. Jeśli identyfikacja rachunku bankowego jest niemożliwa z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym poprzez e-mail. Zwrot należności zostanie dokonany na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

 

8. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca oświadcza, że jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.). Regulamin stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 powyżej wskazanej ustawy. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem. Sprzedawca za pomocą Strony Sklepu udostępnia Klientowi usługę polegającą na złożeniu Zamówienia drogą elektroniczną.
  2. Klient, który rozpoczął korzystanie z usług objętych Regulaminem lub wyraził zgodę na przestrzeganie Regulaminu, zawiera jednocześnie umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. W celu korzystania ze Strony, Klient powinien posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet ze standardowym systemem operacyjnym oraz standardową przeglądarką internetową.
  4. Sprzedawca informuje Klienta, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem, z jakim wiąże się korzystanie z sieci Internet i zaleca Klientowi, aby podjął odpowiednie kroki w celu zminimalizowania tego ryzyka.
  5. Sprzedawca zapewnia funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, umożliwiającego korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną, który uniemożliwia dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu tworzącego tę usługę, w szczególności zapewniającego jednoznaczną identyfikację stron usługi świadczonej drogą elektroniczną oraz przy wykorzystaniu technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej usługi.
  6. W przypadku konieczności modernizacji lub planowanych przerw w działaniu systemu lub też innych podobnych sytuacji, Sprzedawca jest uprawniony do powiadomienia o tym Klienta przez podany przez niego e-mail lub na Stronie Sklepu.
  7. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, działania w sposób naruszający prawo lub w celu obejścia prawa, jak również w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami przez Klienta. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania oraz nieuciążliwy dla innych Klientów i Sprzedawcy.
  8. Klient może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną objętych Regulaminem.
  9. Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną ma zastosowanie pkt 5 Regulaminu, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie reklamacji jest liczony od chwili wystąpienia zdarzenia uzasadniającego składanie reklamacji.

 

9. Postanowienia końcowe

  1. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem następujących sposobów komunikacji:
  • adres email: przegryzsobie@gmail.com
  • nr telefonu: 884 881 699 w godzinach od 11.00 do 18.00
  1. W przypadku zmiany Regulaminu, Sprzedawca poinformuje o tym Klientów, publikując najnowszą wersję Regulaminu na Stronie oraz zamieści wiadomość o zmianie Regulaminu na Stronie Sklepu. Zmiana Regulaminu będzie wchodzić w życie w ciągu 14 dni, przy czym Klientów dokonujących Zamówienia przed wejściem w życie zmiany obowiązuje Regulamin z chwili złożenia Zamówienia.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Do umów zawieranych pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą na odległość stosuje się przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.) Z zastrzeżeniem pkt 5 ust. 6 Regulaminu, spory związane z Regulaminem będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia 29 listopada 2022 roku.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl